اخطار
خیر
بله
فروش و پشتیبانی : 22870097-021
لطفا صبر کنید

جام ملت به نام محمد رضا بابایی
شماره حساب : 6104337103656755
شماره کارت : 2069502764
(مبلغ کل (ریال تخفیف کالا تعداد نام کالا
: جمع
تخفیف خرید اینترنتی
%مالیات بر ارزش افزوده 5
هزینه پست اکسپرس
: مجموع
ذخیره سازی اطلاعات

>> خرید و فروش در نرم افزار حسابداری پاتریس <<

خرید و فروش چیست ؟

 فروش یعنی هنر و علم به ثمر رساندن کلیه تلاش های بازاریابی است . به عمل تبادل هر چیز ارزشمند مانند کالا، اوراق بهادار، وجه نقد، قیمت نرم افزار،خدمات، یا اطلاعات بطور قطعی و دائمی و یا بطور موقت در ازای هر چیز ارزشمند دیگری مانند کالا، اوراق بهادار، وجه نقد، خدمات یا اطلاعات باز هم بطور قطعی و دائمی و یا بطور موقت فروش گفته می شود. لازم است بدانید این تعریف، تقریبا معادل مارکتینگ است .مثل معلمی که در کالس درس میدهد، کارگزاری که در تالار بورس برای سهام مشتری پیدا می کند، وقتی در یک صرافی پول نقد با پول نقد مبادله می شود، وقتی یک بانک به مشتری خود وام می دهد، وقتی یک پزشک بیماری را ویزیت می کند، وقتی کسی خودرویی را اجاره می کند و یا آپارتمان خود را به اجاره واگزار می کند همه و همه فروش محسوب می شود.

 

در نرم افزار حسابداری پاتریس پس از ثبت فاکتور خریدو فروش مبلغ فاکتور در حساب شخص منظور شده ؛ همچنین در قسمت آمار کالا می توانیم تغییرات مورد نظر را مشاهده کنیم ؛ به این صورت که پس از ثبت فاکتور خرید کالای مورد نظر به موجودی انبار اضافه و پس از ثبت فاکتور فروش از موجودی انبار کسر می گردد.

 

 خریدکالا: هنگام خرید کالا گزینه خرید استفاده می شود که مراحل آن عبارت است از: انتخاب شخصی که در سیستم حسابداری تعریف نموده اید که جستجو می تواند بر اساس سریال,کدو نام باشد,تاریخ روز, انتخاب کالا نیز می تواند بر اساس سریال,کد و نام باشد , وارد کردن تعداد,فی خرید, مبلغ کل و در انتها ذخیره فاکتور.

 

 فروش کالا : در صورت فروش کالا در نرم افزار حسابداری گزینه فروش انتخاب می شود مراحلش مشابه خرید کالا می باشد.