اخطار
خیر
بله
فروش و پشتیبانی : 22870097-021
لطفا صبر کنید

جام ملت به نام محمد رضا بابایی
شماره حساب : 6104337103656755
شماره کارت : 2069502764
(مبلغ کل (ریال تخفیف کالا تعداد نام کالا
: جمع
تخفیف خرید اینترنتی
%مالیات بر ارزش افزوده 5
هزینه پست اکسپرس
: مجموع
ذخیره سازی اطلاعات

>> جستجوی کالا در نرم افزار حسابداری پاتریس <<

برای جستجوی نام کالا در نرم افزار حسابداری روشهای متعددی وجود دارد.

در روش اول روی منوی name  کلید اینتر را زده تا لیست کالاها مشاهده شود در این قسمت با کلید های مکان نما روی کالای مورد نظر رفته و با کلید Enter آن کالا را  انتخاب کرده  و یا می توانیم با تایپ حرف اول نام کالا کالای مورد نظر را انتخاب کنیم جستجوی کالا همچنین از روی نام ،کد وسریال امکان پذیر می باشد .

برا ی جستجوی کالا از روی کد کالا کلید F1را زده و کد کالا ی مورد نظر را وارد می کنیم .با فشردن کلید Enter کالا ی مورد  نظر مشاهده می شود .

برا ی جستجوی کالا از روی سریال  کالا کلید F2 را زده و سریال  کالا ی مورد نظر را وارد می کنیم .با فشردن کلید Enter کالا ی مورد  نظر مشاهده می شود. 

جهت  جستجوی کالا از روی نام   کالا کلید F3 را زده و  دو یا سه حرف از  کالا ی مورد نظر را وارد می کنیم .با فشردن کلید Enter کالا ی مورد  نظر مشاهده می شود.

با کلید  F4 نیز می توانیم بر اساس  توضیحی که در شرح کالا وارد کرده بودیم کالای خود را جستجو کنیم .

لازم به ذکر است که جستجوی کالا را می تواینم بر اسا س یکی از روش های بالا ثابت کنیم. برا ی این منظور به منوی تنظیمات آیتم تنظیم محیط کاری رفته و جستجوی کالا را بر  اساس هر کدام از آیتم هایی که خواستیم   ثابت نگه میداریم .

جهت انتخاب نام های تکراری در گروه های مختلف به این ترتیب عمل می کنیم .کلمه ی مورد نظر را تایپ کرده کلید مساوی را فشار می دهیم  برای مشاهده گزارش این گروه ازکالا کلید * را فشار می دهیم به این ترتیب  گزارش کالای انتخاب شده مشاهده می شود.